Terschelling

Veel gestelde vragen | Forum

Met het openbaar vervoer naar Terschelling

Barbara

Zaterdag 07 juni 2008

Goedeavond Ik wou graag voor het weekend naar Terschelling komen. Hoe kan ik dat met de openbaar vervoer doen? Ik kom van Zutphen. Waar moet ik precies nartoe met de trein of bus en kan ik met de ov naar Terschelling komen? Bedankt Groeten

Medewerker

Woensdag 13 oktober 2010

Wij adviseren u de website http://www.9292ov.nl/ te gebruiken.

Omdat de tijden en routes regelmatig (tijdelijk) veranderen, adviseren wij altijd om de website http://www.9292ov.nl/ te gebruiken. Via deze website beschikt altijd u over de actuele gegevens van de datum en tijdsstip dat u het openbaar vervoer van plan bent te gaan gebruiken. Bovendien krijgt u direct informatie over de prijs, de totale reistijd, overstapplaatsen, overstaptijden, etc.

Last check on:
Donderdag 29 maart 2012

Meer onderwerpen

Strandrit op het paardStrandrit op het paardMaandag 27 juli 2009
Wanneer is het Oerol festival?Wanneer is het Oerol festival?Maandag 10 november 2008
Is de vuurtoren de Brandaris te bezichtigen?Is de vuurtoren de Brandaris te bezichtigen?Zondag 13 december 2009
Kan je van Terschelling  een dagtocht naar Ameland maken?Kan je van Terschelling een dagtocht naar Ameland maken?Dinsdag 28 februari 2012
Strandzeilen, waar mag dat gedaan worden op het strand?Strandzeilen, waar mag dat gedaan worden op het strand?Zondag 25 mei 2008
Wanneer wordt de Berenloop Terschelling Marathon gehouden?Wanneer wordt de Berenloop Terschelling Marathon gehouden?Woensdag 13 augustus 2008
Wanneer wordt de H-T sloepenroeirace gehouden?Wanneer wordt de H-T sloepenroeirace gehouden?Vrijdag 18 september 2009
Internetcafe op TerschellingInternetcafe op TerschellingWoensdag 02 april 2008
Mag de auto mee naar Terschelling?Mag de auto mee naar Terschelling?Dinsdag 18 november 2008

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 1998 - 2012 Terschelling.info ™